poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Majowe Wyzwanie z Itaki

Ekhem.. Witam? xd
A więc może najpierw powiem wam, że po tych świętach taka nieogarnięta jestem xd
Ale już wróciłam więc od jutra zaczynam wstawiać wspaniałe konie które udało mi się zdobyć, więc spodziewajcie się boksów ^^ <3
I wróciłam a tu taka niespodzianka! Brałam udział w loterii w Itace i tak się stało, że pod wspaniałym numerkiem 1 kryło się "WYZWANIE DO ZORGANIZOWANIA CZEGOŚ NIETYPOWEGO
No więc Mila ma pełne pole do popisu! Oczywiście podejmuję się tego wyzwania i organizuję MAJÓWKĘ W ASPERZE! Oczywiście dość nietypową i zwariowaną! :] Zagarnęłam tylko do pomocy Ruskę, bo sama nic nie zrobię xd Tak więc wszystko pozostanie dla was niespodzianką i mamy nadzieję, że świetnie będziemy się wszystkie razem bawiły! :]

Kilka słów :]

  1. Wszystko jest wielką niespodzianką więc nie ma mowy zdradzania czegokolwiek ;P
  2. Taka niby zwykła majówka ale BARDZO dziwna będzie! :D
  3. Plan jest taki, że zabieracie ze sobą jedną osobę ze stajni z którą jesteście baaardzo mocno związani i się kochacie! c; Coby miłość była! :D Ale możecie przyjść też sami ale wtedy wiecie.. #FOREVER_ALONE :D
  4. Całe wydarzenie pojawi się w maju, może nawet szybciej c; Jednak wszystko podzielimy na takie odcinki/rozdziały :D
  5. Czas na zapisywanie się macie do piątku 10 kwietnia. 
Formularz :]
Ksywka:
Kontakt:
Opis ciebie:
Osoba towarzysząca :
Opis osoby towarzyszącej:
Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO : tak/nie 

Zapraszam ogromnie do wzięcia udziału w Majówce z Wyzwania! :D Wielkie dzięki Pama! :*

11 komentarzy:

  1. Kłamczucha ;P
    Ale ja mam Twoje przyznanie się! ;D
    http://i.imgur.com/Q4bVyaq.png

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszę się bardzo chętnie <3 ale to już jutro ;)
    obawiam się waszego wszystko xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksywka: Zafira
    Kontakt: jakartaarabians@gmail.com
    Opis ciebie: Towarzyska i na ogół spokojna, choć wśród swoich czasem gadatliwa. Typ bezkonfliktowego obserwatora, szczera do bólu, co czasami może być trochę uciążliwe xD Ciągle rechocze i opowiada dowcipy :D
    Osoba towarzysząca : Hadar Ezrielev
    Opis osoby towarzyszącej: Imprezowy świr, uwielbia towarzystwo innych ludzi, lubi wyrażać swoją opinię na dosłownie każdy temat, nawet jeśli nie ma o nim żadnego pojęcia. Ma poczucie humoru i dystans do siebie, jednak czasem zdarza mu się obrazić nawet o małą głupotę. Ciągle je, zawsze i wszędzie, co doprowadza innych do szału, bo jak na złość w ogóle nie tyje :D
    Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO : nie wiem czy się bać, ale kto nie ryzykuje ten nie ma xD zgadzam się na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksywka: Elvia
    Kontakt: masz ^^
    Opis ciebie: http://oakislandstud.blogspot.com/2015/02/kadra_24.html
    Osoba towarzysząca : Connor Hollingsworth
    Opis osoby towarzyszącej: http://oakislandstud.blogspot.com/2015/02/kadra_24.html
    Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO : tak

    W ogóle chciałam powiedzieć, że masz śliczny szablon, chyba mój ulubiony z tych co były na Asperze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ksywka: Ruby
    Kontakt: 52075212
    Opis ciebie: http://rubinova.blogspot.com/2014/11/kadra.html
    Osoba towarzysząca: Kevin
    Opis osoby towarzyszącej: http://rubinova.blogspot.com/2014/11/kadra.html
    Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO: tak (chyba mam małe obawy, ale jestem ciekawa co wymyślisz :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Formularz :
    Ksywka: cocaine (Effie Collins)
    Kontakt: gg -> 1844694
    Opis ciebie: http://virtualstudcenter.blogspot.com/2014/01/effie-collins-cocaine.html
    Osoba towarzysząca: Kyle Jenkins
    Opis osoby towarzyszącej: Jest typowym bad boyem z charakterystycznym poczuciem humoru. Jego cały spokój wychodzi z charyzmatycznej chęci posiadania wszystkiego, czego się pragnie. Każdy powinien trzymać się wyznaczonych przez niego zasad, co niezwykle fascynuje, ponieważ Kyle oczarowuje ludzi oraz konie w niemal finezyjny, elegancki i pewny siebie sposób.
    Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO : tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro wyzwanie rzuciłam to i wziąć udział by wypadało ;)

    Formularz :]
    Ksywka: Pama
    Kontakt: 13966312
    Opis ciebie: Średniego wzrostu blondynka, o niebieskich oczach. Często chodzi uśmiechnięta i roztacza wokół siebie pozytywną aurę. Jest trochę typem samotnika i nie potrzebuje kontaktu z ludźmi, ale od czasu do czasu na imprezę z chęcią pójdzie. Jest poukładana i odpowiedzialna przez co świetnie radzi sobie z organizacją imprez i ogarnianiem ludzi. Czasami miewa głupie pomysły, a wtedy lepiej nie znajdować się w pobliżu. Jest po fizjoterapii i można powiedzieć, że budowanie poprawnie funkcjonującego aparatu ruchu jest jej pasją. Lubi zdobywać wiedzę z tego zakresu.
    Osoba towarzysząca: David Norton
    Opis osoby towarzyszącej: Wieloletni przyjaciel Pamy, z którą znają się jak łyse konie. Wysoki brunet o zielonych oczach, który lubi mówić to co myśli nie licząc się z nikim. Bywa leniwy i uparty, ale jak się go już do czegoś zmusi to przyłoży się niemal na 100%. Lubi rozmawiać z ludźmi na ambitne tematy. Król parkietu i miłośnik muzyki, ale czego oczekiwać po człowieku, który skończył realizację dźwięku.
    Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO : tak (mam nadzieję, że nie będziemy np. skakać z mostów albo klifów ;P )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ksywka: Ann
    Kontakt: masz :D
    Opis ciebie: http://dresagio-stud.blogspot.com/2014/11/ann-johnson.html
    Osoba towarzysząca: Patric Rubys
    Opis osoby towarzyszącej:http://dresagio-stud.blogspot.com/2014/10/patric-rubys.html
    Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO : tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Formularz :]
    Ksywka: Detalli
    Kontakt: 9202485
    Opis ciebie: Wysoka blondynka (kręcone włosy) o niebieskich oczach. Uwielbia się bawić w towarzystwie kolegów i przyjaciół, otwarta na nowe znajomości, chętna do wszelkich żartów i zawsze pierwsza do rozpętania bitwy na poduszki czy jedzenie. Potrafi być spokojna i wykazać inicjatywę, ale właśnie ze znajomymi staje się duszą towarzystwa, która ciągle się śmieje i opowiada różne śmieszne historie. Szczera, ale kulturalna. Kocha wodę.
    Osoba towarzysząca: Loki
    Opis osoby towarzyszącej: Chyba znasz Loki'ego, z tego co wiem od pewnych źródeł ;>
    Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO : z lekkim niepokojem i ogromną ciekawością TAK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Formularz :]
    Ksywka: Majestic&Portugalka
    Kontakt: 6554055
    Opis ciebie:
    No wiec ogolnie tak to my nie mamy rowno pod sufitem, ale jest spoko.
    Mnie mozna szantazowac Totilasem albo ciastkami Oreo.
    Majestic zas mozna szantazowac Amstar Sonem.
    W ogole to jestem blondynka z prawdziwego zdarzenia i czesto pokazuje swiatu moje blondi zachowanie i tez jest fajnie.
    a tak to chyba wszystko, co ja sie bede rozpisywac.
    Aha, chore poczucie humoru.
    Osoba towarzysząca : Majestic: Nick
    Portugalka: hasztag forewer elon
    Opis osoby towarzyszącej:
    Forever Alone super gosciu, serio. nie, dobra, suchar.
    Nicka skopiuje ze stajni, co ja sie byde proukowac.
    chłopak Majestic. Z końmi ma wspólnego tyle, co Majestic z grą Fifa czy GTA. Koń to dla niego zwierze co ma 4 nogi, grzywę i ogon. Ale kocha Majestic, więc nie miał wyjścia, musiał zamieszkać na terenie ośrodka. Ukochana wraz ze współwłaścicielką ośrodka próbuje przekonać go do jazdy konnej, póki co z marnym skutkiem. Ale uda im się. UDA.

    Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO : no oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  11. Formularz :]
    Ksywka: Delicja & Shailara
    Kontakt: D: 39838020, S: 49133112
    Opis ciebie: Jest osobą upartą i nie odpuszcza do póki nie zrealizuje tego co chciała. Jest bardzo towarzyska i zwykle uwielbia spędzać czas z przyjaciółmi,
    Osoba towarzysząca : Shailara
    Opis osoby towarzyszącej: -
    Ja jak i osoba mi towarzysząca wyrażamy zgodę na WSZYSTKO : tak :D

    OdpowiedzUsuń