środa, 18 stycznia 2012

Sprzedaż ogierów achał tekińskich

Banner znajdziesz >>tutaj<< musisz go wkleić na stajnię!

Do zaoferowania mam  4 ogiery rasy achał-teke.  Są one głównie do wystaw jednak jeden chodzi skoki ;) Jeśli nie znajdą one domu to trafią do nas do stajni, jednak będą cały czas na sprzedaż ! Jeśli chodzi o rodziców... To wiecie, że mało takich koni jest w virtualu.. U mnie stoją 2 ogiery [ klik i klik] więc jeśli chcecie to dawajcie ich na rodziców ;)  Aby przejść do galerii konia należy kliknąć w ten niebieski obrazek przedstawiający kilka jego zdjęć ;)

Regulamin: 

  • Każdy ma prawo starać się o wszystkie konie.
  • Nie ma zasady :kto pierwszy ten lepszy" .
  • Przed sprzedaniem wam konia biorę pod uwagę punkt "Dlaczego on i co mu zapewnisz?", bo wiadomo, że jeśli koń będzie stał bezczynnie w stajni to raczej nie chcę aby te achałki tak skończyły... xD
  • Nie kłócimy się!
  • Formularz składamy pod tym wpisem.
  • Banner jest obowiązkowy! 
  • Jesli jakiś konik pojawił się już w virtualu, to powiadomcie mnie, okey ? :)
Formularz: 

Imię:
Adres stajni:
Kontakt:

Imię konia:
Dlaczego on i co mu zapewnisz? :
Cena:

Konie: 
Ametist | ogier | wystawy| 3.000 H SPRZEDANY DO RUSKI!

Duigur | ogier | skoki&pokazy | 4.000 H - konik pojawił się już w vircie! Niedostępny! :P

Fakir Sulu | ogier | wystawy | 3.000 H

Gadjikhan | ogier | wystawy | 3.000 H





8 komentarzy:

  1. Formularz:

    Imię: Ruska
    Adres stajni: http://dragon-hill-stud.blogspot.com/
    Kontakt: masz :)

    Imię konia: Ametist
    Dlaczego on i co mu zapewnisz? : Ametist spodobał mi się od pierwszego wejrzenia! Co prawda gdy usłyszałam o tej sprzedaży i mówiłaś, że kilka rumaków będzie chodzić pod siodłem, to chciałam przygarnąć właśnie takiego użytkowego kopytnego, ale jednak to Ametist zauroczył mnie najsilniej i nie ma opcji bym przynajmniej się o niego nie postarała. ;D
    Zwróciłam uwagę przede wszystkim na jego wygląd, bo nie da się mu odmówić urody. Jest prześliczny, cudowny i w ogóle cud, miód <3
    Wydaje się być taki delikatny, wrażliwy... Jestem strasznie ciekawa czy jest taki naprawdę i bardzo chciałabym się o tym przekonać. Może nie jest zajeżdżony, ale co tam! Uwielbiam go takim jakim jest! ;D
    No i nie mam teraz w stajni żadnego achałka, a lubię tę rasę. Chciałabym opiekować się takim wyjątkowym ogierkiem. Także bardzo proszę o szansę. :)
    Cena: 3000

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię: Hannah
    Adres stajni: http://malinowe-wzgorze.blogspot.de
    Kontakt: 7673385

    Imię konia: Duigur
    Dlaczego on i co mu zapewnisz? : Nie jestem dobra w pisaniu, ale warto spróbować i trochę się wysilić :). Już od dłuższego czasu intensywnie rozmyślam o kupnie konia rasy achał tekińskiej. Szczerze mówiąc ta sprzedaż spadła mi jak z nieba! Weszłam tu z ogromną nadzieją, że znajdę tu jakiegoś achała dla siebie. Moim oczom ukazały się 4 piękne ogiery! Każdemu przyjrzałam się z osobna i muszę powiedzieć, że Duigur zdecydowanie (oczywiście według moich upodobań) przewyższa pozostałą trójkę ogierów :). Jest po prostu prze piękny! Ma w sobie to coś, nie mogę oderwać od niego oczu! Jest taki dostojny i porusza się z wielką gracją. Naprawdę chwyta za oko i coś w środku mnie bardzo mocno chcę zacząć z nim wspólną przygodę!
    Co mu zapewnię? Nie będe oryginalna pisząc to, bo pewnie w każdej innej stajni też by to znalazł. Wygodę, stałą opiekę i uwagę, rozwój hodowlany i sportowy.
    Cena: 4.000H

    OdpowiedzUsuń
  3. Duigur już jest w wirtualu jako Turkmain Ashgabat mojej hodowli :) Zdobyła go Shailara na jednej z loterii, już niedługo zamieszka w Virtual Horse Association.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale coś takiego jest bardzo nie fair. Koń nie ma boksu = nie istnieje. Poza tym: jaka loteria? I kiedy to było? Jakoś nie pamietam żadnych loterii na Jakarcie...

      Usuń
    2. Bardzo fair, koń ma boks :) http://v-h-a.blogspot.com/2014/08/og-turkmain-ashgabat.html
      Loteria była w lutym zeszłego roku, Turkmaina nikt nie wylosował, ale zaraz potem kupiła go Shailara: http://ct-jakarta.blogspot.com/2014/02/walentynkowe-zawody-i-maa-loteria.html

      Zafira

      Usuń
    3. hmmm okay. Szkoda tylko, że koń nie był w ogóle aktywny, bo się marnował + trudno o takowym wiedzieć. Ale w takim razie przyznaję się do błędu i zwracam honor

      Usuń
  4. teraz to mi się smutno zrobiło :(

    OdpowiedzUsuń