sobota, 31 stycznia 2015

Kaillou


GALERIA

Informacje Podstawowe

Imię: Kaillou
Płeć: klacz
Data Urodzenia:   17.04.2009
Rasa: koń holsztyński
Maść: siwa w hreczkę
Matka: *Kill Him
Ojciec: *Fin Wal
Predyspozycje: skoki kl. CS

Opis
Kiedy usłyszałam o licytacji w Bernaux pojechałam tam tylko z czystej ciekawości. Przechadzałam się między końmi. Były tam cudownie reprezentujące się ujeżdżeniowce, jakaś wyścigowa klaczka i kilka skokowców. To one przykuły moją uwagę. Najpierw dokładnie obejrzałam ogiera. Piękna budowa, cudowna maść, nie mogłam się doczekać żeby zobaczyć go na parkourze. Potem przyszła czas na klaczkę. Pierwsze co przykuło moją uwagę to rodzice. Fin Wal i Kill Him są końmi które od dawna podziwiałam, a nawet mam już po nich jedną klaczkę - Let's Kill Tonight, która kocham nad życie. Mądre, czarne oczka klaczy łypały na mnie, kiedy wyciągała przyjacielsko łeb w moją stronę. Gładziłam ją po nosie, zrezygnowana. Nie mogłam mieć więcej koni. Kiedy był czas na prezentację koni, siedziałam jak na szpilkach. W końcu na plac wyjechała Kaillou, z wysoko uniesioną głową, strzygąc uszami. Widząc jak skacze, coraz bardziej żałowałam, że nie mogę jej licytować. Pojechałam zrezygnowana do domu, kiedy tylko koń zjechał z parkouru. Kilka dni później dowiedziałam się, że nikt nie zalicytował klaczy i nie zastanawiając się dłużej nad konsekwencjami wsiadłam w pierwszy samolot do UK. Do Homestead wróciłam z nowym nabytkiem - siwą holsztynką.
Kaillou oprócz bycia bardzo płochliwą nie ma żadnych większych wad. Jest koniem przyjaznym, zawsze wyciągającym głowę w stronę człowieka, przeszukującym kieszenie, łaszącym się. Uwielbia wszelkiego rodzaju pieszczoty, pielęgnację, zaplatanie warkoczyków czy koreczków. Wobec koni jest podobna. Uwielbia okazywać czułość swoim najbliższym przyjaciółkom - zastąpiła Chilli Child jako koleżanka Let's Kill Tonight, która od wyjazdu hanowerki chodziła dosyć przybita. Nie stara się o wysoka pozycję w stadzie, nie wdaje się w bójki.
Boi się myjki, przez co kąpiele są niezwykłą trudnością, jednak staramy się z tym walczyć. W przypadku szczotek jest już przyjaźniej nastawiona, lubi czesanie. Nie przepada za czyszczeniem nóg, jednak zawsze grzecznie je podnosi.
Pod siodłem grzeczna, bardzo delikatna w pysku, płochliwa. W tereny nie może chodzić sama, ponosi w stronę stajni. Na treningach jest energiczna, ma bardzo miękkie, wygodne chody, doskonałą technikę skoku. Chociaż na naszej hali nie ma to miejsca, na zawodach zdarza jej się wyłamać, przestraszyć kolorowej przeszkody. Ogólnie chodzi dosyć nabuzowana przez tłum, chociaż stopniowo, co zawody zdaje się do tego przywykać.


Dokumenty


Kaillou
O:
*Fin Wal
De Light Colorado
Castilio
De Light Storm
BernadettaBe My Man
Dream Daisy
M:
*Kill Him
boks
Cantante Domino
Landino
Contandra
Killin M
Killer
Boomerang



Potomstwo

  1. Rebel Yell | po: *Resurrected Sun wł. Homestead | ASPERA RANCH | boks
  2. Killian | po: *Crazier wł. Liliowa Zatoka| ASPERA RANCH| boks


Treningi i jazdy
  1. Trening skokowy


Osiągnięcia
  1. 2 miejsce w skokach klasy CS na hipodromie Paris
  2. 2 miejsce w skokach klasy CS na hipodromie Encanto
  3. 2 miejsce w skokach klasy CS na Alfabia Arabians
  4. 3 miejsce w skokach klasy CS na Dresagio Stud
  5. 3 miejsce w skokach klasy CC2 na hipodromie Saganek
  6. 3 miejsce w skokach klasy CS na Malinowym Wzgórzu
  7. 3 miejsce w skokach klasy CS na Malinowym Wzgórzu
  8. 5 miejsce w skokach klasy CS na Ankara Stud


Oferty
wyźrebienie      2.000 H
embrion            1.000 H
sprzedaż              nd
dzierżawa          1.000 H

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz