sobota, 14 lutego 2015

WYNIKI LOTERII WALENTYNKOWEJ

No a więc dzisiaj mam dla was wyniki loterii. Niech wszyscy podziękują Rusce i Hannah, bo to one mnie ZMUSZAŁY [!] do zrobienia loterii :P Jak się dobrze zbiorę to zrobię szybciej i zawody.. Eh...
Z góry również dziękuję Podkowie, która miała podgląd na kilka obrazków psiaków i pomogła mi określić ich rasy, bo Mila oczywiście nie zna się na psach xDD Pozostaje jeszcze kwestia rodziców. Na mamusie i tatusia któregoś z wygranych koni możecie sobie wybrać któregoś z Aspery jeśli chcecie lub po prostu ze swojej stajni ;) Zachęcam również do odwiedzenia naszej świeżo otwartej firmy ASPERA STYLE, jeśli chcecie za darmo jakiś ładny czapraczek, lub po prostu nie chce wam się szukać :P

A więc:

1. - RUSKA
Atlantic
ogier tinker
wystawy i pokazy

2. - ESMERALDA
Derka drukowana galaxy
ASPERA STYLE




3.- ANN
Nevertheless
klacz arabska
ujeżdżenie kl. P-N










4.- BOKSI
Odmena
suczka kundel
agility



5.- ESMERALDA
czaprak w babeczki
ASPERA STYLE

6.- ELVIA
Watanka
klacz rasy SP
skoki kl. P



7.- HANNAH
Kiwi
ogier tinker
pokazy i wystawy


8.- ANN
trening skokowy dla twojego dowolnego konia na ranchu Aspera


9.- ESMERALDA
czaprak zebra
ASPERA STYLE



10.- ELVIA
czaprak kosmos 
ASPERA STYLE



11.- RUSKA
An Affair to Remember
klacz arabska
ujeżdżenie CC



12.- HANNAH
Ash Winder
ogier achał tekiński
rajdy ; wystawy



13.- RUSKA
embriotransfer klaczy Kaillou


14.- BOKSI
czaprak w sowy 
ASPERA STYLE



15.- ELVIA
Puppie
pies rasy Samojed
agility



16.- jeśli jest na nią jakiś chętny prosze o kontakt ;)

Shamara
klacz , kuc
skoki mini LL - LL



17.- HANNAH
czaprak kreskówki
ASPERA STYLE



18.- ANN
Ebony
ogier, kuc
skoki mini LL-LL


19.- jeśli nie znajdzie się na niego chętny zostanie u nas :)
Lester
pis w typie setera irlandzkiego czerwono-białego
agility


20.- ANN
czaprak kotki
ASPERA STYLE


11 komentarzy:

  1. Dzięki, dzięki, dzięki! :*
    A na psa ja jestem bardzo chętna! ;D

    Rus

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby Ann cudem nie chciala arabki to ja chetnie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogole nie wiem jak, ale przegapilam ze byly organizowane zawody i loteria...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Cudem" HAhahha :D Ale spokojnie, nie ostatnie ;)

      Usuń
  4. Cudna klaczka, od razu błysnęły mi oczy, kiedy ją zobaczyłam. Mamusię sobie wezmę od Ciebie - Roseen. A tatusiem będzie Wild Instinct ode mnie ^^ (tak wiem, dziwne pomieszanie ras)
    Piesek też cudny, będzie na HDS bo w głównym Homestead już mi się za dużo pupili zrobiło.
    A czapraczek na pewno się przyda ^^ Dzięki wielkie :D
    No i - czekam z niecierpliwością na boks Northern Kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam dziwne, w końcu to SP :P
      Cieszę się, że ci się podoba ^^
      Dodam andaluzka prawdopodobnie dzisiaj wieczorem :P

      Usuń
    2. http://homesteadstud.blogspot.com/2015/02/watanka.html Mała już w boksie ;)

      Usuń
  5. Wielka sprzedaż koni dresażowych!
    http://homesteaddressage.blogspot.com/2015/02/wielka-sprzedaz-koni.html
    Oraz wyniki otwarcia HDS!
    http://homesteaddressage.blogspot.com/2015/02/wyniki-zawodow-otwarcia-hds.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na licytację koni oraz zawody :)
    Juki, www.Liliowa-Zatoka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń